Vera Wijntjes
een maand geleden
Onlangs heb ik schade aan mijn Volkswagen busje laten herstellen na een ongelukkige aanrijding met een paaltje. Ik ben ontzettend tevreden over het resultaat: de schade is volledig onzichtbaar hersteld, echt vakwerk.
Daarnaast dacht Ferry actief mee over de beste aanpak en de verzekeringskant, wat erg prettig is in zo’n situatie. Betrouwbaar, kundig en ook nog eens een heel prettig persoon in contact. Absoluut een aanrader!
Daniel van Sprang
4 maanden geleden
Zeer vriendelijke en duidelijke communicatie! Zeker een aanrader! Heb m’n auto snel kunnen laten repareren en is weer zo goed als nieuw.
Paulien Wilde
4 maanden geleden
Als je de reviews leest, is het al snel duidelijk dat Ferry louter positieve feedback krijgt. Daar sluit ik me volledig bij aan. Ook ik werd door mijn Vakgarage verwezen naar de bijna buurman, nadat ik mijn auto op een olifantenrug had gereden. Ik kon al snel langskomen en Ferry regelde het gewoon. Los van snelle service en prima prijzen (karma bepaalde dat ik nog twee keer iets had met mijn auto), vind ik hé ook heel belangrijk om te vermelden dat Ferry ook gewoon een heel prettige persoon is in de omgang. Open, vriendelijk, klantgericht en eerlijk. Ik vertrouw daardoor Ferry blind. Ik zei laatst ‘eigenlijk hoop ik dat ik je nooit meer hoef te zien’. Dat ging natuurlijk over dat ik hoop niet nog vaker schade te hebben, maar tegelijkertijd meende ik dat natuurlijk niet. Ik zou Ferry 100 % zeker aanbevelen aan anderen.